onsdag 23 juni 2010

En vecka kvar

Har jag sagt att onsdagar är värst?

Då är jag på tårna från tio i sju och kan inte, med undantag av tjugo minuters lunch, vila förrän klockan timar tre.
Det gäller att "sälja in oss" hos nya deltagare, vad det nu är för epitet? Jag ska vara pedagog, tekniker och tillmötesgående och svara på en mängd frågor. Jag förväntas tydligen också att svara på frågor som de som håller introduktionen inte vill eller kan svara på...

Nåja!

Nu är det bara en onsdag kvar, sen har jag semester. Vid det här laget om en vecka sitter jag nog inte heller still, jag far väl runt med tvättmedel, kom-ihåg-listor och letar efter resväskor, pass och biljetter.

Tror ni jag längtar lite?

Markattan

3 kommentarer:

XXX sa...

Men käften då!!!

Ewa sa...

Ja det tror jag nog att du gör. Längtar alltså

Cina sa...

Ja, lite längtar du nog allt! ;)
Hoppas din helg varit bra! Snart, snart semester!