lördag 27 mars 2010

Hotellfrulle är ju jävligt nice

Och det åts det i fredags morse. Befann mig med ca 300 andra på konferens i vackra Tanumsstrand och vi bjöds fint på god mat, hyggliga rum och trevliga nyheter om jobbet och koncernen. Nu är jag hemma igen och njuter av att slappa och bara dra runt i min egna takt.

Söta halvans bror är på besök och vi har bjudit oss på en stor härlig räkmacka högst upp i Gothia Tower. De är ju förträffligt goda och enastående till storlek.

Jag läser att de händer en del i bloggvärlden och även om jag inte har riktig ork att kommentera så har jag koll på er.
Ser fram emot att jobba tre och en halv dag till veckan, fyra dagars ledighet som alla andra och hopp om lite värme. Påskfirande i övrigt är jag inte så noga med, inget påskpynt, ingen särskild mat och inte en massa måsten.

Nu ska jag försöka vara lite sällskaplig och umgås lite med nära och kära.

Ha det fint och må så gott.

Markattan

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Gullekatta! Kram!

Ännelaij sa...

Hotellfrukost rules
Me want
Now
Yeah
/Internationell-A

Anonym sa...

Hotellfrukost, det är sånt man blir snäll av.